28 gen 2021

Llista d'advocats/des pèrits - Col·legi de notaris 2021

El dia 10 de febrer s'acaba el termini per a la inscripció a la llista d'advocats/des pèrits segons el que disposa, l’article 50 de la Llei del Notariat, introduït per la disposició final 11.1 de la Llei 15/2015, de 2 de juliol.

Per a més informació clicar aquí

15 gen 2021

Foment del Català en l'àmbit de la Justícia Gratuïta

Ens plau comunicar-vos que s’ha posat en funcionament el Programa de foment de l’ús del català en l’àmbit de la justícia.

Aquest Programa és fruit del Conveni subscrit entre el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya i el Consell de l’Advocacia Catalana i té per objecte promoure l’ús del català als jutjats.

30 nov 2020

Convocatòria Junta General Ordinària - dimecres 16 de desembre

Convocatòria a la Junta General Ordinària de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic que es celebrarà el dimecres dia 16 de desembre de 2020, a les 7 de la tarda en primera convocatòria, i a 2/4 de 8 del vespre en segona convocatòria, a la seu del Col·legi, situada a la plaça Don Miquel de Clariana, núm. 2, de Vic, d’acord amb els articles 18 dels Estatuts Col·legials i 55 i 57 de l’Estatut General de l’Advocacia, i amb el següent ordre del dia:

27 nov 2020

IN-MEDIACIÓ: Projecte de l'Advocacia Catalana per la Promoció de la mediació

In-mediació és un projecte impulsat pel Consell de l’Advocacia Catalana, amb la col·laboració dels 14 col·legis de l’advocacia de Catalunya, i amb el suport de la Generalitat de Catalunya, que té com a objectiu la promoció de la mediació en l’àmbit de l’advocacia.

03 nov 2020

WEBEX

Guia breu per establir videoconferències a través de l'aplicavió WEBEX

02 nov 2020

Nous Horaris d'atenció presencial

A partir de dilluns 2/11/2020 i fins a nou avis, els horaris d'atenció són els següents:

SEU COL·LEGIAL

De dilluns a dijous de 9 a 14 hores

Dimarts i dijous de 16 a 19 hores

Divendres de 8 a 15 hores

Dilluns i dimecres de 16 a 19 hores, atenció telefònica 938893343 o correu electrònic icavic@icavic.cat

SEU JUTJAT

Dilluns, dimecres i divendres de 9 a 14 hores

20 oct 2020

Número de WhatsApp per a queixes i suggeriments del Jutjat

Per poder canalitzar i facilitar les comunicacions,  la Junta de Govern ha acordat habilitar un compte de Whatsapp per tal que es puguin comunicar de forma ràpida i immediata les incidències o males praxis que, en l’exercici de la professió diària ens trobem als Jutjats, siguin retards en la tramitació, en els assenyalaments, en l’atenció a l’advocat o al seu client, etc.

13 oct 2020

Base de dades INOVATIVE WORKER per als col·legiats ICAVIC i accés a GLOBAL ECONOMIST & JURIST als advocats/des del TO i GAJ

ICAVIC ha signat un acord amb l'editorial "Difusión Jurídica i Temas de Actualidad" per a l’accés a la base de dades Innovative worker a través de la zona privada de la web col·legial per a tots els col·legiats/des ICAVIC.

17 set 2020

Emissió en directe de l’Acte XIV Premi Agustí Juandó i Royo

Demà 18 de setembre a les 12 h, al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa, tindrà lloc el lliurament del XIV Premi Agustí Juandó i Royo.

Enguany s’atorga el premi a l’advocat Lluís Matamala i Ribó, per la seva naturalesa i determinació en la reivindicació de l’ús del català, i al magistrat Joan Perarnau i Moya, per l’ús habitual i normalitzat que fa de la nostra llengua en el seu exercici diari.

29 ago 2020

Comunicat condemna sobre la mort de l'advocada turca Ebru Timtik

Lamentem la mort de l'advocada turca Ebru Timtik, després de 238 dies en vaga de fam per reivindicar un judici just. Va ser condemnada a tretze anys i sis mesos de presó en un judici en el que la seva defensa no va poder accedir al contingut de les proves practicades i el Tribunal va basar-se en la declaració de testimonis anònims. Ens sumem al condol i repulsa manifestats pel Consell de l'Advocacia Catalana i ens adherim a les nombroses mostres de suport d'organismes internacionals, alguns dels quals de l’àmbit de l’advocacia. Denunciem aquesta vulneració dels drets humans i exigim a la Comunitat Internacional una condemna ferma davant la preocupant regressió dels drets humans a Turquia.

Els advocats i advocades hem de poder defensar sense por i amb totes les garanties.