07 mar 2020

Dia internacional de la dona

Tenim un pla, tenim un propòsit: Advocacia en igualtat #8M

06 mar 2019

Convocatòria Junta General ordinària - dimecres 25 de març a les 19h.

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic ha acordat celebrar la Junta General Ordinària, prevista en els articles 18 dels Estatuts Col·legials i 55 i 57 de l’Estatut General de l’Advocacia, el dimecres 25 de març de 2020, a 7 del vespre en primera convocatòria, i a 2/4 de 8 del vespre en segona convocatòria, a la seu del Col·legi, situada a la plaça Don Miquel de Clariana, núm. 2, de Vic, segons l’ordre del dia següent:

29 gen 2020

Campanya de promoció de la Mediació

Vídeos promocionals del servei de Mediació per part de la Comissió de Mediació del Consell de l'Advocacia Catalana amb la col·laboració de la Comissió de Mediació ICAVIC.

01 gen 2020

Calendari de guàrdies 2020 Jutjats de Vic

Disponible el calendari de guàrdies dels Jujtats de Vic per a l'any 2020.

22 gen 2020

ICAVIC rebaixa les quotes de les noves incorporacions

En Assemblea General del passat 18 de desembre, a fi de promoure noves incorporacions, el Col·legi d'Advocats de Vic va aprovar una reducció de les quotes per a les noves incorporacions, d'aquesta manera les noves col·legiades es podran beneficiar d'una reducció del 75% el primer any de col·legiació, un 50% el segon  i un 25 % el tercer. A més a més també una reducció del 50% dels drets d'incorporació.

Per a més informació i detall de les quotes veure el següent enllaç.

22 gen 2020

Llista d'advocats/des pèrits - Col·legi de notaris 2020

El dia 1 de febrer s'acaba el termini per a la inscripció a la llista d'advocats/des pèrits segons el que disposa, l’article 50 de la Llei del Notariat, introduït per la disposició final 11.1 de la Llei 15/2015, de 2 de juliol.

Per a més informació clicar aquí

15 gen 2020

Proposta Estatus CICAC

Fins al 21 de febrer de 2020 es poden fer arribar esmenes, al·legacions o suggeriments al Projecte d’Estatuts del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya mitjançant la seva presentació davant del Registre General del Consell (C/ Roger de Llúria, 113, 3ª Planta; horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h), per correu ordinari o per mitjà de correu electrònic dirigit a l’adreça recepció@cicac.cat .

09 gen 2020

MANIFEST ICAVIC sobre la decisió de la JEC

L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, davant la decisió de la Junta Electoral Central coneguda el dia 3 de gener de 2020 respecte al Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Joaquim Torra i Pla i l’exvicepresident i eurodiputat electe Oriol Junqueras i Vies, i en virtut de l’acord adoptat unànimament per la Junta de Govern el dia 8 de gener de 2020, a proposta del seu Degà, MANIFESTA:

09 gen 2020

El President del Consell Comarcal d'Osona visita el Col·legi d'Advocats

El dimecres dia 8 de gener,  el President del Consell Comarcal d'Osona, Joan Carles Rodríguez, va realitzar una visita institucional al  Col·legi d'Advocats de Vic, acompanyat del Vicepresident 1r. Carles Banús  i del Vicepresident 2n. Pere Medina , a continuació,  es van reunir amb el Degà del Col·legi d'Advocats de Vic i el Vicedegà, Rogeli Montoliu i Toni Poyato per trobar diferents punts de col·laboració entre institucions.