23 abr 2024

Actes Diada de Sant Jordi

El dia 23 d’abril, el Col·legi d’Advocats TORNA A CELEBRAR la DIADA DE SANT JORDI i organitza una Jornada de portes obertes i activitats per poder continuar gaudint de la tradicional festa del llibre i  de la rosa amb la següent programació:

A partir de les 10 h. i fins les 13 h. els col·legiats i col·legiades podreu:

-    Emportar-vos gratuïtament llibres descatalogats de la Biblioteca (per tenir  edicions més recents o per duplicitat)
-    Adquirir a preu de saldo, des de 1 euro,  exemplars que encara resten de les promocions de llibres
-    Provar les noves eines d’intel·ligència artificial de diferents portals jurídics del mercat (VINCENT AI Vlex, GLOBAL IA de l’Economist and Jurist i SOFIA de Tirant lo Blanch)

A les 12h. és realitzarà la presentació oficial del  Certamen literari Relata’ns amb un petit refrigeri.

I moltes sorpreses més!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igual que els anys anteriors si els dies posteriors a la diada encara ens queden llibres els deixarem en exposició a la Biblioteca pels col·legiats i col·legiades  que ho vulguin. Passeu  per la Biblioteca, és una nova oportunitat!

Us hi esperem!
Vic, 12 d’abril de 2024