14 mar 2019

Programa d'actes Sant Raimon Penyafort 2019

Programa d'actes de la Festa Patronal del Col·legi d'Advocats de Vic, del 10 al 12 d'abril.

Ja et pots apuntar al sopar- festa omplint el formulari següent.

01 mar 2019

Curs d’especialització lletrada en violència de gènere 2019

Aquest curs habilita per a l’exercici en el Torn especial de violència de gènere. El curs té una durada total de 38 hores, distribuïdes en 30 hores teòriques (de dues hores cadascuna); més 6 hores de sessions pràctiques obligatòries, més 2 hores de prova avaluadora presencial obligatòria.

Més informació i inscripció

28 feb 2019

Comunicat pagament Torn d'ofici gener 2019

Segons la comunicació rebuda del Departament de Justicia,  d'aquest dijous 28 de febrer, us informem que degut a les dificultats de gestió administrativa derivades principalment de la pròrroga pressupostària, no s’ha pogut efectuar la tramitació dels pagaments d’aquest any en el termini previst. I  per aquest motiu, el lliurament de la primera bestreta d’aquest 2019 corresponent a les actuacions del mes de gener, es preveu que  s’endarrereixi uns dies i que es podrán realitzar al voltant dels dies 8 - 11 de març.

Junta de Govern ICAVIC

15 feb 2019

Llista d'advocats/des pèrits - Col·legi de notaris 2019

El dia 1 de febrer s'acaba el termini per a la inscripció a la llista d'advocats/des pèrits segons el que disposa, l’article 50 de la Llei del Notariat, introduït per la disposició final 11.1 de la Llei 15/2015, de 2 de juliol.

Per a més informació clicar aquí

30 gen 2019

Reforma de la Normativa de la Advocacia Catalana

El DOGC d’avui (Núm. 7799 - 30.1.2019) publica la Reforma de la Normativa de l’Advocacia Catalana aprovada pel Consell i declarada adequada a la legalitat pel Departament de Justícia.
La nova Normativa de l’Advocacia Catalana serà aplicable a partir del proper 19 de febrer.

25 gen 2019

Acord presentació d'escrits ICAVIC

La Junta de Govern, en sessió  de data 17 de gener de 2019 , va aprovar un Reglament que regula les formes de presentació de les sol•licituds i peticions davant l’Il•lustre Col•legi d’Advocats de Vic, tant de col•legiats com de particulars, que serà vigent a partir del dia 1 de març de 2019.

23 gen 2019

Conferència: Les eines per l'anàlisi i gestió de conflictes

El Col·legi d'Advocats de Reus organitza un  curs sobre la "Les eines per a l'anàlisi i gestió de conflictes"

Podeu consultar el programa en el següent enllaç i ompliu el formulari per formalitzar la inscripció si us interessa el curs  per videostreaming (directe i diferit).

Més informació a la pàgina de formació ICAVIC

21 gen 2019

Curs "Dret Civil Català: El Llibre VI del Codi Civil de Catalunya"

El Col·legi d’Advocats de GRANOLLERS organitza un curs: Dret Civil Català: El Llibre VI del Codi Civil de Catalunya”  amb una durada de 20 hores, que tindrà lloc els  dies, 21, 22, 28, 29 de gener i el 4 de febrer de 2019 de 16.00h a 20.00h.

Més informació a la pàgina de formació ICAVIC