07 mai 2024

Actes Sant Raimon: Teatre Casa de Togues

Obra de Teatre: Casa de Togues

Teatre del Talión

Teatre l'Orfeó. Dijous 30 de maig a les 20h.

06 mai 2024

Actes Sant Raimon: Torneig de Pàdel

03 mai 2024

Actes Sant Raimon: Visita Guiada MEV

Dijous 23 de maig a les 17h.

Museu d'Art Medieval de Vic (MEV)

02 mai 2024

Programa Festa Patronal

Us fem a mans el programa de la festa patronal de Sant Raimon de Penyafort.

Els actes s’iniciaran el 23 de maig i finalitzaran el 31 de maig amb el tradicional sopar-festa.

La Junta de Govern

23 abr 2024

Actes Diada de Sant Jordi

El dia 23 d’abril, el Col·legi d’Advocats TORNA A CELEBRAR la DIADA DE SANT JORDI i organitza una Jornada de portes obertes i activitats per poder continuar gaudint de la tradicional festa del llibre i  de la rosa amb la següent programació:

05 abr 2024

Certamen literari de microrelats jurídics RELATA'NS

Us informem que la Comissió de Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic organitza, dins dels actes de la diada de Sant Jordi, la primera edició del certamen de microrelats jurídics “Relata’ns”.

15 mar 2024

Vermut Jurídic: Reial Decret Llei 6/2023

Divendres 22 de març a les 13h. a la Biblioteca ICAVIC

Confirma la teva assistència !

13 mar 2024

ESTUDI: L’Impacte de la Guerra Civil en els Col·legis de l’Advocacia de CATALUNYA

El Consell de l’Advocacia Catalana ha publicat l’estudi coordinat per l’advocat i historiador Josep Cruanyes sobre l’impacte de la Guerra Civil en els col·legis de l’advocacia de Catalunya.

08 mar 2024

Informació novetats Mutualitats - març 2024

Us fem ressò de notícies publicades en els mitjans de comunicació sobre l’anunci de la Ministra d’Inclusió, Seguretat social, Elma Saiz sobre la situació actual de les mutualitats alternatives:

Banner SIGAAlter Mútua dels Advocats i AdvocadesMutualidadBanc de Sabadell