15 nov 2023

Oferta de Togues

El Consell de l’Advocacia Catalana farà una comanda conjunta per tots els Col·legis de Catalunya de togues de qualitat a un preu molt econòmic.

25 feb 2022

ADHESIÓ AL MANIFEST DEL CONSELL DE L’ADVOCACIA CATALANA, DE CONDEMNA DE LA INVASIÓ A UCRAÏNA PER PART DE L’EXCÈRCIT RUS

L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic s’adhereix al manifest del Consell de l’Advocacia Catalana pel que condemna i manifesta el seu més absolut rebuig a la invasió a Ucraïna per part de l’exèrcit rus i l’escalada bèl·lica que aquesta acció militar implica.

21 gen 2022

DIA EUROPEU DE MEDIACIÓ

El 21 de gener de 2022 es celebra el Dia Europeu de la Mediació. Per aquest motiu us volem apropar d’una forma senzilla i pràctica a la MEDIACIÓ, per tal que pugueu conèixer els aspectes principals de la mateixa i els beneficis que pot aportar en l’exercici de la nostra professió d’advocat.

16 des 2021

Resultat eleccions renovació parcial Junta de Govern

Els resultats de les eleccions a les candidatures que es renovaven en la convocatòria d’ahir, dimecres 15 de desembre, per els càrrecs de vicedegà/na, diputat/da segon/a i diputat/da quart/a.

29 nov 2021

Candidatures eleccions Junta de Govern 2021

El dimecres 24 de novembre va finalitzar el termini per presentar candidatures als càrrecs a renovar de la Junta de Govern. S’han presentat les següents candidatures:

•    Vicedegà/na: Nàsser Aoukhiyad Lebrahimi; Judit Cunill Serralvo; Albert Font Feliu

•    Secretaria: Anna Maria Vila Bayés

•    Tresorer: Rossend Arimany Soler

•    Diputat/da 2n/2a: Maria Assumpció Martinez Artero; Silvana Luján Rodríguez de León

•    Diputat/da 4t/4a: Jordi Flores Soler; Eulàlia Rius Orpinell

25 oct 2021

Visita institucional de la consellera de Justícia a la Seu Col·legial el divendres 22/10/2021

El passat divendres dia 22 d’octubre el Col·legi va rebre la visita de la Hble. consellera de Justícia Sra. Lourdes Ciuró a la seu col·legial, atenent a la petició que el nostre degà li havia adreçat per mantenir-hi una reunió de treball.

28 set 2021

V Congrés de l'Advocacia Catalana

Els propers dies 4 i 5 de novembre d´enguany celebrem a Girona el V Congrés de l'Advocacia Catalana.

En aquesta nova edició posarem en comú reflexions sobre els canvis socials actuals,  el seu impacte en els drets humans i les modificacions  que l’ordenament jurídic actual necessita i que està experimentant per garantir els drets de les persones en un entorn de continu canvi.

17 set 2021

XXIII Edició dels Premis Derechos Humanos de la Abogacía

La XXII edició dels Premis Derechos Humanos que convoca el CGAE a través de la seva Fundació, aquest any, estaran dedicats a la defensa de la llibertat d'expressió sota el lema “Pensamiento y expresión en libertad”.

Es premiarà als que han destacat especialment en la defensa de el dret a expressar, difondre, cercar, rebre i compartir informació i idees sense ingerències il·legítimes, així com la llibertat de producció i creació literària, artística, científica i tècnica i la llibertat de càtedra, mitjançant qualsevol mitjà de difusió.

28 jul 2021

SAVE THE DATE: Congrés de Mediació 25 i 26 de novembre

El Consell de l’Advocacia Catalana està organitzant per als dies 25 i 26 de novembre de 2021 el III Congrés de Mediació i ADR que celebrarem a la ciutat de Mataró.

Al setembre us informarem del programa del Congrés i obrirem inscripcions.

Reserva’t  els dies 25 i 26 de novembre de 2021 per al III Congrés de Mediació i ADR!!