17 set 2021

XXIII Edició dels Premis Derechos Humanos de la Abogacía

La XXII edició dels Premis Derechos Humanos que convoca el CGAE a través de la seva Fundació, aquest any, estaran dedicats a la defensa de la llibertat d'expressió sota el lema “Pensamiento y expresión en libertad”.

Es premiarà als que han destacat especialment en la defensa de el dret a expressar, difondre, cercar, rebre i compartir informació i idees sense ingerències il·legítimes, així com la llibertat de producció i creació literària, artística, científica i tècnica i la llibertat de càtedra, mitjançant qualsevol mitjà de difusió.

28 jul 2021

SAVE THE DATE: Congrés de Mediació 25 i 26 de novembre

El Consell de l’Advocacia Catalana està organitzant per als dies 25 i 26 de novembre de 2021 el III Congrés de Mediació i ADR que celebrarem a la ciutat de Mataró.

Al setembre us informarem del programa del Congrés i obrirem inscripcions.

Reserva’t  els dies 25 i 26 de novembre de 2021 per al III Congrés de Mediació i ADR!!

25 mai 2021

XII Jornada sobre l'Ús del Català a la Justícia - 28 de maig

XII Jornada sobre l'Ús del Català a la Justícia, que tindrà lloc el proper 28 de maig (de 12 a 14 h) a través de la Plataforma ZOOM.

Enguany la jornada porta per títol “El dret d’opció lingüística a la justícia, amb una mirada internacional” i té com a objectiu abordar el dret d’opció lingüística a la justícia a Catalunya, Gal·les, Letònia i Brussel·les.

24 abr 2021

Convocatòria Junta General Extraordinària 19.05.2021

Convocatòria a la Junta General Extraordinària de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic que es celebrarà el dimecres 19 de maig de 2021, a 2/4 de 7 de la tarda en primera convocatòria, i a les 7 de la tarda en segona convocatòria, a l’Auditori Marià Vila d’Abadal de l’Edifici El Sucre, situat al carrer de l’Historiador Ramon d'Abadal i de Vinyals, número 5, de Vic, d’acord amb els articles 16, 17, 19 i 20 dels Estatuts Col·legials i 55 i 56 de l’Estatut General de l’Advocacia, i amb el següent ordre del dia:

26 abr 2021

Programa voluntariat per la llengua

El CNL d'Osona i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Vic col·laboren per estendre el VxL entre els professionals de l'advocacia.
Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística col·laboren novament amb la Comissió de Llengua del Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC) per impulsar la creació de parelles lingüístiques entre l'advocacia i els professionals de l'àmbit judicial, ja sigui com a aprenents o com a voluntaris, en el marc del programa Voluntariat per la llengua. Les parelles es poden formar tant entre professionals de la justícia com amb participants externs al col·lectiu, i poden optar per la modalitat virtual.

20 abr 2021

Sant Jordi ICAVIC 2021

El dia 23 d'abril, diada de sant Jordi, el Col·legi d’Advocats TORNA A CELEBRAR-HO i organitza una Jornada de portes obertes a la Biblioteca amb totes les mesures i restriccions vigents a Catalunya, tot per poder continuar gaudint de la tradicional festa del llibre i la rosa, també en temps de pandèmia.

Els col·legiats que vinguin podran:

- Emportar-se gratuïtament llibres descatalogats de la Biblioteca(per tenir  edicions més recents o per duplicitat)

- Adquirir a preu de saldo, des de 1 euro,  exemplars que encara resten de promocions de llibres que hem difós entre els col·legiats

Podeu venir, durant el dia 23 d’abril de  9 a 13h. Si els dies posteriors a la diada encara ens queden llibres, els posarem a disposició dels col·legiats que ho vulguin.

Feliç Sant Jordi

08 mar 2021

Convocatòria Junta General Ordinària 24.03.2021

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic ha acordat celebrar la Junta General Ordinària, prevista en els articles 18 dels Estatuts Col·legials i 55 i 57 de l’Estatut General de l’Advocacia, el dimecres 24 de març de 2021, a 2/4 de 7 del vespre en primera convocatòria, i a les 7 del vespre en segona convocatòria, a la seu del Col·legi, situada a la plaça Don Miquel de Clariana, núm. 2, de Vic, segons l’ordre del dia següent:

01 mar 2021

Comunicat de la Junta de Govern ICAVIC 01/03/2021 Judici Sindicatura Electoral

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, en relació al judici als membres de la Sindicatura Electoral de Catalunya, MANIFESTA:

El dia 2 de març de 2021 es celebra la primera de les sessions del judici contra els que foren membres de la Sindicatura Electoral de Catalunya, escollits per majoria absoluta pel Parlament de Catalunya d’entre juristes i politòlegs de reconegut prestigi i experiència.

17 feb 2021

Comunicat de la Junta de Govern ICAVIC 17/02/2021

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, en relació a la detenció de Pablo Rivadulla i Duró, més conegut pel nom artístic de Pablo Hasél, i als actes de protesta que el seu empresonament ha desencadenat a la Ciutat de Vic, MANIFESTA: