03 des 2018

II Jornades de memòria democràtica d’Osona. La transició punt i seguit, una societat en procés de canvi.

II Jornades de Memòria democràtica a Osona. Que tindrà lloc a Manlleu el divendres 14 de desembre de 2018, Al Museu del Ter (Passeig del Ter, 2 . Manlleu ).

30 nov 2018

Taula rodona sobre la prova i mitjans electrònics: Prova 2.0.

El col·legi d'Advocats de Tortosa organitza una Taula Rodona sobre la  Prova i Mitjans electrònics: Prova 2.0.

Pots consultar el programa en el següent enllaç i omplir el formulari per formalitzar la inscripció.

30 nov 2018

Convocatòria Junta General Ordinària

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic ha acordat fer la Junta General Ordinària, prevista en els articles 18 dels Estatuts Col·legials i 55 i 57 de l’Estatut General de l’Advocacia, el dimecres 19 de desembre de 2018.

12 nov 2018

Seu Judicial electrònica de Catalunya

Us adjuntem l’Ordre dictada pel Departament de Justícia i publicada avui al
DOCG per crear i implementar la Seu judicial electrònica de Catalunya.

07 jun 2018

Vic seu de les IX Jornades del Català a la Justícia

Us informem que Vic serà la Seu de les IX Jornades sobre el català a la Justícia: La fiscalia i l'ús del català, el proper 19 d’octubre.
Us adjuntem el cartell amb el programa de les Jornades, i us vull destacar entre d’altres actes l’homentage que es farà al company difunt, Santi Pons.
Us animem  a la participació i assistència a les Jornades.