21 gen 2019

Curs "Dret Civil Català: El Llibre VI del Codi Civil de Catalunya"

El Col·legi d’Advocats de GRANOLLERS organitza un curs: Dret Civil Català: El Llibre VI del Codi Civil de Catalunya”  amb una durada de 20 hores, que tindrà lloc els  dies, 21, 22, 28, 29 de gener i el 4 de febrer de 2019 de 16.00h a 20.00h.

Més informació a la pàgina de formació ICAVIC

10 gen 2019

Calendari de guàrdies 2019 Jutjats de Vic

Disponible el calendari de guàrdies dels Jujtats de Vic per a l'any 2019.

10 gen 2019

Nova aplicació presentació de demandes EJCAT

En el marc del pla global de transformació iniciat des del Centre de Comunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya s’estan duent a terme un seguit d’actuacions de caire tècnic en el sistemes d’informació judicial e-justícia.cat.

Continuant amb les actuacions, la propera es realitzarà el proper dilluns dia 21 de gener de 2019 sobre el mòdul TTA (Presentació de Demandes) de l’Extranet del Professional del sistema e-justícia.cat. L’abast de l’actuació és pels col·lectius d’advocats i graduats socials.

08 gen 2019

Jornada sobre qüestions pràctiques i vies d'actuació de la Mediació en conflictes personals

La Comissió de Mediació de l'Il·lustre Col·legi d’Advocats de Sabadell ofereix el divendres 11 de gener de 2019 en jornada de matí i tarda, la Jornada sobre qüestions pràctiques i vies d’actuació de la Mediació en els conflictes personals.

17 des 2018

Conveni entre el CGAE i el Col·legi de Registradors

El CGAE en la seva última reunió del plè a 7 de novembre, va signar un acord amb el Colegio de Registradores.  Es tracta d'un conveni marc que regula les relacions entre les dues institucions, d'un any de duració.

03 des 2018

II Jornades de memòria democràtica d’Osona. La transició punt i seguit, una societat en procés de canvi.

II Jornades de Memòria democràtica a Osona. Que tindrà lloc a Manlleu el divendres 14 de desembre de 2018, Al Museu del Ter (Passeig del Ter, 2 . Manlleu ).

30 nov 2018

Taula rodona sobre la prova i mitjans electrònics: Prova 2.0.

El col·legi d'Advocats de Tortosa organitza una Taula Rodona sobre la  Prova i Mitjans electrònics: Prova 2.0.

Pots consultar el programa en el següent enllaç i omplir el formulari per formalitzar la inscripció.

30 nov 2018

Convocatòria Junta General Ordinària

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic ha acordat fer la Junta General Ordinària, prevista en els articles 18 dels Estatuts Col·legials i 55 i 57 de l’Estatut General de l’Advocacia, el dimecres 19 de desembre de 2018.

12 nov 2018

Seu Judicial electrònica de Catalunya

Us adjuntem l’Ordre dictada pel Departament de Justícia i publicada avui al
DOCG per crear i implementar la Seu judicial electrònica de Catalunya.