31 mai 2023

II Congrés Dret Cívil Català a Vic - 6 i 7 de juliol

Us fem a mans el programa científic del II Congrés de Dret Civil Català , que organitza el Consell de l'Advocacia Catalana i que es farà a Vic el 6 i 7 de juliol. Aquest Congrés va néixer l’any passat amb l’objectiu de commemorar els 20 anys de l’aprovació del Llibre Primer del Codi civil de Catalunya, i com totes i tots sabeu, gràcies a la vostra implicació vàrem assolir un gran fita a tots nivells (ponències, participació, valoracions, rigor jurídic,... etc). En aquesta segona edició, mantindrem el mateix esperit de treball en equip i col·laboració, per aconseguir de nou un esdeveniment útil, pràctic, i obert, en el que la participació de les persones assistents segueixi sent un factor diferenciador respecte d’altres formacions.

De totes les aportacions i intervencions que es duguin a terme durant el congrés, el comitè científic elaborarà un document exhaustiu on es recullin les necessitats, les sensibilitats, els interessos i les inquietuds de l’advocacia catalana envers el Dret Civil Català.

En relació als temes organitzatius, us informem que oferim 60 places PRESENCIALS, per la qual cosa totes aquelles persones interessades en assistir en aquest format hauran de tramitar la inscripció amb la màxima celeritat, ja que l’assignació de places anirà en funció de l’ordre de presentació.

Degut a la limitació de places presencials a l’Auditori del “Museu Episcopal” de Vic, us oferim l’oportunitat de poder seguir el Congrés EN LÍNIA, tant en DIRECTE com en DIFERIT.

Els PREUS de les inscripcions són:

•        Persones col·legiades (presencial): €80
•        Persones col·legiades (en línia): 80€
•        Persones col·legiades de menys de 3 anys o estudiants del Màster d’accés a l’advocacia (NOMÉS format en línia): 30€
•        Persones no col·legiades (presencial i en línia): 120€

Per a més informació, així com per a la gestió d’inscripcions (sigui en format presencial com en línia), us remetem l’enllaç de l’espai web que el CICAC ha habilitat per a aquest Congrés: