16 des 2019

Dimecres 18 de desembre eleccions ICAVIC

Horari d'eleccions: De les 15.30 a les 19.30 a la Seu Col·legial (Plaça Miquel de Clariana,2 VIC)

Canidats:

Degà:

JOAN RIERA CLARET
ROGELI MONTOLIU CASALS

Bibliotecari/a:

SUSANNA ESPINOSA MONTIEL
PERE RIUS ALONSO

Diputat 1r:

JOSEP POU REGIDOR

Diputada 3ra:

JUDIT POU REGIDOR

11 des 2019

Candidatures eleccions ICAVIC 2019

El dijous 28 de novembre va finalitzar el termini per presentar candidatures als càrrecs a renovar de la Junta de Govern de Degà, Bibliotecari-comptador, Diputat 1r i Diputat 3r. La Junta de Govern en compliment del què estableix l’article 29 i 31,2 dels Estatuts de l’ICAVIC, reunida en sessió de 29 de novembre de 2019 va procedir a proclamar els candidats:

Degà:

JOAN RIERA CLARET
ROGELI MONTOLIU CASALS

Bibliotecari:

SUSANNA ESPINOSA MONTIEL
PERE RIUS ALONSO

Diputat 1r:

JOSEP POU REGIDOR

Diputat 3r:

JUDIT POU REGIDOR

02 des 2019

ICAVIC Premi a l'acció cívica a favor de la llengua Catalana

Divendres 29 de novembre, a la 30ª Festa de les lletres Catalanes del Vallès Oriental, ICAVIC va ser guardonat per el Premi Ramón Casanovas. Per la seva acció a favor de la llengua catalana.

02 des 2019

EJCAT obligatòri als Jutjats de Vic a partir 03/12/2019

A partir del 3 de desembre de 2019 ha estat programat l’inici del desplegament de la presentació d’escrits totalment telemàtics, mòdul de registre d’escrits (RED) d’e-justícia.cat per als col·lectius de procuradors i advocats i tècnics de l’Equip d’Assessorament Tècnic de l’Àmbit de Família (EATAF) en el partit judicial de Vic, i per l’àmbit civil. Aquesta actuació està coordinada amb la finalització de la implantació del mòdul de Tramitació Civil del sistema d’informació e-justícia.cat (i que substituirà l’actual Temis2 per l’àmbit civil).

13 nov 2019

Convocatòria eleccions diferents càrrecs Junta de Govern

La Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Vic, en sessió del dia 9 d'octubre de 2019, convoca eleccions per a diferents càrrecs de la Junta de Govern:

•    Degà, per un període de quatre anys.
•    Bibliotecari, per un període de quatre anys.
•    Diputat Primer, per un període de quatre anys.
•    Diputat Tercer, per un període de quatre anys.

27 set 2019

Curs - Taller presencial "Aprèn a gestionar l'estrès"

DURADA:  El curs-taller tindrà una durada de 14 hores, estructurat en 7 sessions de 2 hores cadascuna.
DATA : Del 11 d’octubre al 29 de novembre.
HORARI: Divendres de 12.00h a 14.00h
LLOC: Sala de formació Col·legi d’Advocats de Vic (places limitades)
OBJECTIU: Abordatge multifactorial de l’estrès

06 set 2019

Instrucció de la DGRN sobre l'obligació d'inscripció al registre mercantil de determinades persones físiques i jurídiques que prestin serveis a empreses

Instrucció de 30 d'agost de 2019, la Direcció General dels Registres i del Notariat, sobre la inscripció en el Registre Mercantil de les persones físiques professionals que presten serveis descrits en l'article 2.1.o) de la Llei 10/2010, de 28 d'abril, de prevenció del blanqueig de capitals i finançament del terrorisme. Ampliació del termini fins el 31 de desembre de 2019.

04 set 2019

Registre d'impagats Judicials

Us adjuntem informació del Registro de impagados Judiciales que ha creat el Consejo General de la Abogacia Española juntament amb einforma. Aquesta aplicació serveix per registrar informació dels deutes que provenen d'una resolució judicial ferma (aquests no surten a ASNEF) .

02 set 2019

El CGAE elabora una guia per a la incorporació de la Igualtat als col·legis de l'Advocacia

El Consell General de l'Advocacia Espanyola ha elaborat la Guia per a la Incorporació de la Igualtat d'Oportunitats i el Principi de No Discriminació en els Col·legis de l'Advocacia d'Espanya amb la finalitat d'aconseguir l'assentament i promoció del principi d'igualtat entre dones i homes , tant a nivell corporatiu com a professional, proposant mesures que contemplin la inclusió, la visibilitat i l'aplicació de la transversalitat en l'organització i el seu funcionament, així com en els principals àmbits d'actuació dels col·legis professionals, per aconseguir que la igualtat sigui real i efectiva.

17 jul 2019

L’Advocacia Catalana entrega a l’advocat i activista pels drets humans August Gil Matamala, el XIIIè Premi Agustí Juandó i Royo per la defensa de l’ús del català a la justícia

El Consell de l’Advocacia Catalana va lliurar el passat 11 de juliol,  a l’advocat i activista pels drets humans August Gil Matamala, el XIIIè Premi Agustí Juandó i Royo, un guardó creat l’any 2004 amb l’objectiu de reconèixer a aquelles persones o entitats que en la seva trajectòria professional s’hagin distingit per la defensa de la llengua catalana en l’àmbit jurídic administratiu.