12 jul 2022

Dia de la Justícia Gratuïta

El dia 12 de juliol és el Dia de la Justícia Gratuïta i el torn d'ofici, i per aquest motiu el Consejo General de la Abogacía Española i els diferents Col·legis d’Advocats han organitzat diverses activitats i homenatges.

La Junta de Govern del Col·legi d'Advocats de Vic va acordar destacar la tasca dels advocats/advocades del Torn d’ofici que assisteixen  les víctimes de violència de gènere i masclista. Dedicació que és d’agrair tant pel que suposa per l’advocacia com per la nostra societat. El  pròxim dia 20 de juliol a les 16.00 h. al Col·legi d’Advocats de Vic per farà entrega als lletrats/des del torn d'assistència a la víctima de violència de gènere  del Diploma que  ha expedit el Consejo General de la Abogacía Española.