17 jul 2023

IV Congrés de Mediació

El Consell de l’Advocacia Catalana està organitzant el IV Congrés de Mediació 2023 el qual es durà a terme de forma presencial a la seu de l’ICA Manresa i en línia mitjançant la plataforma digital ZOOM el 14 de setembre de 2022.

31 mai 2023

II Congrés Dret Cívil Català a Vic - 6 i 7 de juliol

Us fem a mans el programa científic del II Congrés de Dret Civil Català , que organitza el Consell de l'Advocacia Catalana i que es farà a Vic el 6 i 7 de juliol. Aquest Congrés va néixer l’any passat amb l’objectiu de commemorar els 20 anys de l’aprovació del Llibre Primer del Codi civil de Catalunya, i com totes i tots sabeu, gràcies a la vostra implicació vàrem assolir un gran fita a tots nivells (ponències, participació, valoracions, rigor jurídic,... etc). En aquesta segona edició, mantindrem el mateix esperit de treball en equip i col·laboració, per aconseguir de nou un esdeveniment útil, pràctic, i obert, en el que la participació de les persones assistents segueixi sent un factor diferenciador respecte d’altres formacions.

21 abr 2023

Activitats Sant Jordi 23

Encara que enguany el dia 23 d’abril, diada de sant Jordi, escaigui en diumenge,  volem celebrar el tradicional dia del llibre i de la rosa, per tant, el divendres 21 d’abril la Biblioteca del Col·legi organitzarà una jornada de portes obretes i d’activitats on es podrà:

-    Emportar-se gratuïtament llibres descatalogats de la Biblioteca (per tenir  edicions més recents o per duplicitat)
-    Adquirir a preu de saldo, des de 1 euro,  exemplars que encara resten de promocions de llibres que hem difós entre els col·legiats
-    I alguna sorpresa més  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us esperem a partir de les 10.30 h.

08 mar 2023

Dia de la Dona: En honor a totes les dones que ens han aplanat el camí

En honor a totes les dones que ens han aplanat el camí, per les que hi som i les que vindran.

• Josefina Triguero Agudo – la primera Jutgessa el 1978.
  • Ascensión Chirivella Marín – la primera Advocada el 1922.
  • Elvira Fernández-Almoguera Casas – la primera Fiscal el 1937.

Des de l’ICAVIC desitgem que arribi el dia en el que la igualtat que reivindiquem sigui real  i no un anhel. Mentre arriba, continuarem treballant des de l’advocacia institucional perquè així sigui cada dia.

Feliç Dia de la Dona!

16 feb 2023

Curs El Nou sistema de cotització dels autònoms

El Nou sistema de cotització dels autònoms
Modalitat presencial / webinar

Dijous 16 de febrer a les 17h.

Ponent:

SARA CURRIUS COSTA. Advocada i sòcia del Despatx Currius & Associats.

MIREIA CALM CODINA. Advocada

19 gen 2023

Curs sobre la segona oportunitat

19 de gener, a les 17.00 h.

PRESENCIAL a l’Aula de formació ICAVIC (Places limitades) – WEBINAR

PONENT: RAMON MORRAL SOLDEVILA. Advocat i soci del despatx RYA Abogados
Prof. Titular de Dret Mercantil de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona.

10 gen 2023

Informació Correu corporatiu ICAVIC

Darrerament, Redabogacia ha anat informant de l'avís de Microsoft sobre la retirada del mètode bàsic d'identificació per a l’accés al servei de Correu d'Office 365, que et proporcionem des del Col·legi d’Advocats. Aquest canvi consisteix a identificar-se, en endavant, amb el mètode avançat (OAuth2) que té com a objectiu la millora de la ciberseguretat del correu electrònic.

23 des 2022

Període Nadalenc i Reis inhàbil als Jutjats i Tribunals

El període comprès entre Nadal i Reis (entre el 24 de desembre i el 6 de gener)  deixarà de ser un període hàbil en el funcionament de l'Administració de Justícia des d'aquest mateix dissabte, després que el Senat VA  aprovar ahir la reforma de la Llei orgànica del poder judicial (LOPJ) en aquest sentit.
El mateix text de la reforma especifica que la nova regulació entra en vigor el mateix dia de la seva publicació al BOE, demà dissabte 24 de desembre.
Durant aquest període de dues setmanes no es realitzaran assenyalaments ni es comptabilitzaran els dies des del punt de vista processal.

20 oct 2022