13 nov 2019

Convocatòria eleccions diferents càrrecs Junta de Govern

La Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Vic, en sessió del dia 9 d'octubre de 2019, convoca eleccions per a diferents càrrecs de la Junta de Govern:

•    Degà, per un període de quatre anys.
•    Bibliotecari, per un període de quatre anys.
•    Diputat Primer, per un període de quatre anys.
•    Diputat Tercer, per un període de quatre anys.

27 set 2019

Curs - Taller presencial "Aprèn a gestionar l'estrès"

DURADA:  El curs-taller tindrà una durada de 14 hores, estructurat en 7 sessions de 2 hores cadascuna.
DATA : Del 11 d’octubre al 29 de novembre.
HORARI: Divendres de 12.00h a 14.00h
LLOC: Sala de formació Col·legi d’Advocats de Vic (places limitades)
OBJECTIU: Abordatge multifactorial de l’estrès

06 set 2019

Instrucció de la DGRN sobre l'obligació d'inscripció al registre mercantil de determinades persones físiques i jurídiques que prestin serveis a empreses

Instrucció de 30 d'agost de 2019, la Direcció General dels Registres i del Notariat, sobre la inscripció en el Registre Mercantil de les persones físiques professionals que presten serveis descrits en l'article 2.1.o) de la Llei 10/2010, de 28 d'abril, de prevenció del blanqueig de capitals i finançament del terrorisme. Ampliació del termini fins el 31 de desembre de 2019.

04 set 2019

Registre d'impagats Judicials

Us adjuntem informació del Registro de impagados Judiciales que ha creat el Consejo General de la Abogacia Española juntament amb einforma. Aquesta aplicació serveix per registrar informació dels deutes que provenen d'una resolució judicial ferma (aquests no surten a ASNEF) .

02 set 2019

El CGAE elabora una guia per a la incorporació de la Igualtat als col·legis de l'Advocacia

El Consell General de l'Advocacia Espanyola ha elaborat la Guia per a la Incorporació de la Igualtat d'Oportunitats i el Principi de No Discriminació en els Col·legis de l'Advocacia d'Espanya amb la finalitat d'aconseguir l'assentament i promoció del principi d'igualtat entre dones i homes , tant a nivell corporatiu com a professional, proposant mesures que contemplin la inclusió, la visibilitat i l'aplicació de la transversalitat en l'organització i el seu funcionament, així com en els principals àmbits d'actuació dels col·legis professionals, per aconseguir que la igualtat sigui real i efectiva.

17 jul 2019

L’Advocacia Catalana entrega a l’advocat i activista pels drets humans August Gil Matamala, el XIIIè Premi Agustí Juandó i Royo per la defensa de l’ús del català a la justícia

El Consell de l’Advocacia Catalana va lliurar el passat 11 de juliol,  a l’advocat i activista pels drets humans August Gil Matamala, el XIIIè Premi Agustí Juandó i Royo, un guardó creat l’any 2004 amb l’objectiu de reconèixer a aquelles persones o entitats que en la seva trajectòria professional s’hagin distingit per la defensa de la llengua catalana en l’àmbit jurídic administratiu.

28 jun 2019

Sopar fi de curs judicial ICAVIC

Dijous 18 de juliol al Jardí del Col·legi d'Advocats

A partir de les 20 hores

12 jun 2019

Tractament de dades personals. Protocol Marc de l'Institut Català de la dona

Protocol Marc de l'Institut Català de la Dona, per a una intervenció coordinada contra la violència masclista, pel que fa en concret al tractament de dades personals per part dels agents intervinents en els circuits territorials de Violència masclista.

Enllaç

11 jun 2019

Conferència: Coordinació registre i cadastre, els nous expedients notarials de la llei hipotecària

La comissió de formació ICAVIC organitza la Conferència " Coordinació registre i cadastre, els nous expedients notarials de la llei hipotecària"que tindrà lloc a l'Aula de formació ICAVIC el dimecres 26 de juny a les 18h.  A càrrec de: D. JESÚS MOLINA BELTRÁN, Notari de Prats. D. FERNANDO JAVIER LLOPIS RAUSA, Registrador, R. De la Propietat Núm. 2 de Vic.

04 jun 2019

Protocol incidències lingüístiques

T’han requerit la traducció al castellà del document que has presentat en català?

La legislació europea, l’estatal i la catalana permeten treballar davant els jutjats de Catalunya en les dues llengües oficials. Però a vegades la coexistència de les dues llengües pot produir situacions que no es resolen correctament per desconeixement de la llei, per comoditat o per inèrcia, entre altres motius. La Comissió de Llengua del CICAC té aprovat un protocol per solucionar amb eficàcia aquestes situacions. El coneixes?