27 mai 2019

Sessions formatives APP MÒBIL Justificació guàrdies

A partir de 01/07/2019 la justificació de totes les assistències penals (actuacions a les comissaries de policia i al jutjat de guàrdia) es farà mitjançant un aplicatiu d’APP mòbil de RedAbogacia (volant express) que permet l’enviament immediat,  telemàticament,  de la documentació.
Hem programat dues sessions de formació per tal de que tots els advocats del torn d’assistència ( detinguts – investigats – VIGE) hi pugueu assistir.
A les sessions es farà una explicació de la metodologia a seguir amb el nou sistema i també el canvi de tractament de dades personals.

15 mai 2019

El 21 de maig desplegament de la nova versió de l'aplicació de presentació d'escrits (RED) EJCAT

El passat 9 de maig de 2019 es va activar una prova pilot de la nova versió de l’aplicació de presentació d’escrits (RED) de l’extranet del professional per un grup reduït d’advocats.
Està previst continuar el desplegament per la resta del col·lectiu d’advocats el proper 21 de maig del 2019. Per tant, a partir d’aquesta data, tots els advocats de Catalunya (amb vigència a la base de dades de Red Abogacia) ja estaran utilitzant tant la nova versió de la TTA (presentació de demandes) com la nova versió de RED (presentació d’escrits).

17 abr 2019

Sant Jordi ICAVIC

El dia 23 d’abril, diada de sant Jordi, com cada any, el Col·legi d’Advocats per celebrar-ho organitzarà una jornada de portes obertes a la Biblioteca.

02 abr 2019

Room Scape a l'ICAVIC

Aquest any, en motiu de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort, i dins els actes que s’organitzen al Col·legi d’Advocats de Vic, el GAJ Vic hem organitzat pel dijous dia 11 d’abril a les 19.30h, una activitat de ROOM ESCAPE

01 mar 2019

Curs d’especialització lletrada en violència de gènere 2019

Aquest curs habilita per a l’exercici en el Torn especial de violència de gènere. El curs té una durada total de 38 hores, distribuïdes en 30 hores teòriques (de dues hores cadascuna); més 6 hores de sessions pràctiques obligatòries, més 2 hores de prova avaluadora presencial obligatòria.

Més informació i inscripció

28 feb 2019

Comunicat pagament Torn d'ofici gener 2019

Segons la comunicació rebuda del Departament de Justicia,  d'aquest dijous 28 de febrer, us informem que degut a les dificultats de gestió administrativa derivades principalment de la pròrroga pressupostària, no s’ha pogut efectuar la tramitació dels pagaments d’aquest any en el termini previst. I  per aquest motiu, el lliurament de la primera bestreta d’aquest 2019 corresponent a les actuacions del mes de gener, es preveu que  s’endarrereixi uns dies i que es podrán realitzar al voltant dels dies 8 - 11 de març.

Junta de Govern ICAVIC

15 feb 2019

Llista d'advocats/des pèrits - Col·legi de notaris 2019

El dia 1 de febrer s'acaba el termini per a la inscripció a la llista d'advocats/des pèrits segons el que disposa, l’article 50 de la Llei del Notariat, introduït per la disposició final 11.1 de la Llei 15/2015, de 2 de juliol.

Per a més informació clicar aquí

30 gen 2019

Reforma de la Normativa de la Advocacia Catalana

El DOGC d’avui (Núm. 7799 - 30.1.2019) publica la Reforma de la Normativa de l’Advocacia Catalana aprovada pel Consell i declarada adequada a la legalitat pel Departament de Justícia.
La nova Normativa de l’Advocacia Catalana serà aplicable a partir del proper 19 de febrer.