22 gen 2020

Llista d'advocats/des pèrits - Col·legi de notaris 2020

El dia 1 de febrer s'acaba el termini per a la inscripció a la llista d'advocats/des pèrits segons el que disposa, l’article 50 de la Llei del Notariat, introduït per la disposició final 11.1 de la Llei 15/2015, de 2 de juliol.

Per a més informació clicar aquí

15 gen 2020

Proposta Estatus CICAC

Fins al 21 de febrer de 2020 es poden fer arribar esmenes, al·legacions o suggeriments al Projecte d’Estatuts del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya mitjançant la seva presentació davant del Registre General del Consell (C/ Roger de Llúria, 113, 3ª Planta; horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h), per correu ordinari o per mitjà de correu electrònic dirigit a l’adreça recepció@cicac.cat .

09 gen 2020

MANIFEST ICAVIC sobre la decisió de la JEC

L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, davant la decisió de la Junta Electoral Central coneguda el dia 3 de gener de 2020 respecte al Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Joaquim Torra i Pla i l’exvicepresident i eurodiputat electe Oriol Junqueras i Vies, i en virtut de l’acord adoptat unànimament per la Junta de Govern el dia 8 de gener de 2020, a proposta del seu Degà, MANIFESTA:

09 gen 2020

El President del Consell Comarcal d'Osona visita el Col·legi d'Advocats

El dimecres dia 8 de gener,  el President del Consell Comarcal d'Osona, Joan Carles Rodríguez, va realitzar una visita institucional al  Col·legi d'Advocats de Vic, acompanyat del Vicepresident 1r. Carles Banús  i del Vicepresident 2n. Pere Medina , a continuació,  es van reunir amb el Degà del Col·legi d'Advocats de Vic i el Vicedegà, Rogeli Montoliu i Toni Poyato per trobar diferents punts de col·laboració entre institucions.

04 gen 2020

MANIFEST sobre la decisió de la Junta Electoral Central

Davant la transcendència social i jurídica de la decisió de la JEC respecte al President, Quim Torra i l’exvicepresident i eurodiputat electe, Oriol Junqueras, com a òrgan representatiu dels 14 Col·legis de l’Advocacia de Catalunya, el Consell de l'Advocacia Catalana fa el següent manifest:

19 des 2019

Rogeli Montoliu Casals, nou degà ICAVIC

Rogeli Montoliu Casals, amb 138 vots, ha estat escollit nou degà del Col·legi d'Advocats de Vic (ICAVIC) en les eleccions celebrades el dimecres 18 de desembre, que rellevarà en el càrrec a Joan Riera Claret.

El resultat de les eleccions de les  candidatures que es renovaven a la convocatòria d’ahir,  per els càrrecs de degà i de bibliotecari de la Junta de Govern, va ser el següent:

16 des 2019

Dimecres 18 de desembre eleccions ICAVIC

Horari d'eleccions: De les 15.30 a les 19.30 a la Seu Col·legial (Plaça Miquel de Clariana,2 VIC)

Canidats:

Degà:

JOAN RIERA CLARET
ROGELI MONTOLIU CASALS

Bibliotecari/a:

SUSANNA ESPINOSA MONTIEL
PERE RIUS ALONSO

Diputat 1r:

JOSEP POU REGIDOR

Diputada 3ra:

JUDIT POU REGIDOR

11 des 2019

Candidatures eleccions ICAVIC 2019

El dijous 28 de novembre va finalitzar el termini per presentar candidatures als càrrecs a renovar de la Junta de Govern de Degà, Bibliotecari-comptador, Diputat 1r i Diputat 3r. La Junta de Govern en compliment del què estableix l’article 29 i 31,2 dels Estatuts de l’ICAVIC, reunida en sessió de 29 de novembre de 2019 va procedir a proclamar els candidats:

Degà:

JOAN RIERA CLARET
ROGELI MONTOLIU CASALS

Bibliotecari:

SUSANNA ESPINOSA MONTIEL
PERE RIUS ALONSO

Diputat 1r:

JOSEP POU REGIDOR

Diputat 3r:

JUDIT POU REGIDOR

02 des 2019

ICAVIC Premi a l'acció cívica a favor de la llengua Catalana

Divendres 29 de novembre, a la 30ª Festa de les lletres Catalanes del Vallès Oriental, ICAVIC va ser guardonat per el Premi Ramón Casanovas. Per la seva acció a favor de la llengua catalana.

02 des 2019

EJCAT obligatòri als Jutjats de Vic a partir 03/12/2019

A partir del 3 de desembre de 2019 ha estat programat l’inici del desplegament de la presentació d’escrits totalment telemàtics, mòdul de registre d’escrits (RED) d’e-justícia.cat per als col·lectius de procuradors i advocats i tècnics de l’Equip d’Assessorament Tècnic de l’Àmbit de Família (EATAF) en el partit judicial de Vic, i per l’àmbit civil. Aquesta actuació està coordinada amb la finalització de la implantació del mòdul de Tramitació Civil del sistema d’informació e-justícia.cat (i que substituirà l’actual Temis2 per l’àmbit civil).