25 gen 2019

Acord presentació d'escrits ICAVIC

La Junta de Govern, en sessió  de data 17 de gener de 2019 , va aprovar un Reglament que regula les formes de presentació de les sol•licituds i peticions davant l’Il•lustre Col•legi d’Advocats de Vic, tant de col•legiats com de particulars, que serà vigent a partir del dia 1 de març de 2019.

23 gen 2019

Conferència: Les eines per l'anàlisi i gestió de conflictes

El Col·legi d'Advocats de Reus organitza un  curs sobre la "Les eines per a l'anàlisi i gestió de conflictes"

Podeu consultar el programa en el següent enllaç i ompliu el formulari per formalitzar la inscripció si us interessa el curs  per videostreaming (directe i diferit).

Més informació a la pàgina de formació ICAVIC

21 gen 2019

Curs "Dret Civil Català: El Llibre VI del Codi Civil de Catalunya"

El Col·legi d’Advocats de GRANOLLERS organitza un curs: Dret Civil Català: El Llibre VI del Codi Civil de Catalunya”  amb una durada de 20 hores, que tindrà lloc els  dies, 21, 22, 28, 29 de gener i el 4 de febrer de 2019 de 16.00h a 20.00h.

Més informació a la pàgina de formació ICAVIC

10 gen 2019

Calendari de guàrdies 2019 Jutjats de Vic

Disponible el calendari de guàrdies dels Jujtats de Vic per a l'any 2019.

10 gen 2019

Nova aplicació presentació de demandes EJCAT

En el marc del pla global de transformació iniciat des del Centre de Comunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya s’estan duent a terme un seguit d’actuacions de caire tècnic en el sistemes d’informació judicial e-justícia.cat.

Continuant amb les actuacions, la propera es realitzarà el proper dilluns dia 21 de gener de 2019 sobre el mòdul TTA (Presentació de Demandes) de l’Extranet del Professional del sistema e-justícia.cat. L’abast de l’actuació és pels col·lectius d’advocats i graduats socials.

08 gen 2019

Jornada sobre qüestions pràctiques i vies d'actuació de la Mediació en conflictes personals

La Comissió de Mediació de l'Il·lustre Col·legi d’Advocats de Sabadell ofereix el divendres 11 de gener de 2019 en jornada de matí i tarda, la Jornada sobre qüestions pràctiques i vies d’actuació de la Mediació en els conflictes personals.

03 des 2018

II Jornades de memòria democràtica d’Osona. La transició punt i seguit, una societat en procés de canvi.

II Jornades de Memòria democràtica a Osona. Que tindrà lloc a Manlleu el divendres 14 de desembre de 2018, Al Museu del Ter (Passeig del Ter, 2 . Manlleu ).

30 nov 2018

Taula rodona sobre la prova i mitjans electrònics: Prova 2.0.

El col·legi d'Advocats de Tortosa organitza una Taula Rodona sobre la  Prova i Mitjans electrònics: Prova 2.0.

Pots consultar el programa en el següent enllaç i omplir el formulari per formalitzar la inscripció.

12 nov 2018

Seu Judicial electrònica de Catalunya

Us adjuntem l’Ordre dictada pel Departament de Justícia i publicada avui al
DOCG per crear i implementar la Seu judicial electrònica de Catalunya.