Dijous 2 d’octubre. Sala d'actes del MEV
Durant la jornada es tractaran temes de gran interès com:
• El servei d’orientació jurídica
• Els mètodes alternatius de resolució de conflictes. MASC’S
• La nova organització del Tribunal d’Instància de Vic
• Els serveis de guàrdia
• Valoració i introducció dels futurs nous canvis normatius sobre l’assistència en el Codi Civil de Catalunya
Enguany tornarem a comptar amb la participació de professionals dels òrgans judicials i policials com a ponents. Destaquem especialment la intervenció de l’Anna Solà Aguilar, LAJ. Directora del SCT del Tribunal d’Instància de Vic, que oferirà una sessió dedicada exclusivament al funcionament i nova organització del Tribunal.
Com a novetat, la Presidenta del Tribunal d’Instància de Vic, que no podrà assistir presencialment, ens ha traslladat la seva disposició a rebre dubtes o preguntes relacionades amb els jutges, amb el compromís d’intentar donar-hi resposta per a la data de la Jornada, a través de la LAJ.
Us recomanem vivament l’assistència , ja que els temes que s’hi abordaran són d’interès general per a tots els col·legiats i col·legiades, independentment de si esteu inscrits al torn de defensa d’ofici.
Enllaç per realitzar la inscripció
Cordialment,
La Comissió del Torn d’Ofici