Notícies - Col·legial

15 gen 2020

Proposta Estatus CICAC

Fins al 21 de febrer de 2020 es poden fer arribar esmenes, al·legacions o suggeriments al Projecte d’Estatuts del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya mitjançant la seva presentació davant del Registre General del Consell (C/ Roger de Llúria, 113, 3ª Planta; horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h), per correu ordinari o per mitjà de correu electrònic dirigit a l’adreça recepció@cicac.cat .

02 des 2019

EJCAT obligatòri als Jutjats de Vic a partir 03/12/2019

A partir del 3 de desembre de 2019 ha estat programat l’inici del desplegament de la presentació d’escrits totalment telemàtics, mòdul de registre d’escrits (RED) d’e-justícia.cat per als col·lectius de procuradors i advocats i tècnics de l’Equip d’Assessorament Tècnic de l’Àmbit de Família (EATAF) en el partit judicial de Vic, i per l’àmbit civil. Aquesta actuació està coordinada amb la finalització de la implantació del mòdul de Tramitació Civil del sistema d’informació e-justícia.cat (i que substituirà l’actual Temis2 per l’àmbit civil).

05 abr 2019

El delegat de protecció de dades als despatxos d'advocats

En aquest moment, prop de finalitzar el primer any des de la plena obligatorietat d'implementació del Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD) 2016/679, de 27 d’abril de 2016, així com de l'entrada en vigor de la Llei Orgànica de Protecció de Dades i de garanties dels Drets Digitals, de 5 de desembre de 2018, encara resten algunes incògnites en la forma d'aplicar adequadament la normativa.

25 gen 2019

Avisos de seguretat correu electrònic

Adjuntem 2 avisos de seguretat del correu electrònic que estan succeint darrerament  que ens han fet arribar els companys de Redabogacía.
-    Correus falsos des de el propi compte de correu
-    Robatori d’identitat

17 des 2018

Conveni entre el CGAE i el Col·legi de Registradors

El CGAE en la seva última reunió del plè a 7 de novembre, va signar un acord amb el Colegio de Registradores.  Es tracta d'un conveni marc que regula les relacions entre les dues institucions, d'un any de duració.

30 nov 2018

Convocatòria Junta General Ordinària

La Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic ha acordat fer la Junta General Ordinària, prevista en els articles 18 dels Estatuts Col·legials i 55 i 57 de l’Estatut General de l’Advocacia, el dimecres 19 de desembre de 2018.