17 abr 2019

Sant Jordi ICAVIC

El dia 23 d’abril, diada de sant Jordi, com cada any, el Col·legi d’Advocats per celebrar-ho organitzarà una jornada de portes obertes a la Biblioteca. Els col·legiats que vinguin podran:

Emportar-se gratuïtament llibres descatalogats de la Biblioteca(per tenir  edicions més recents o per duplicitat)

I també us donarem la possibilitat d’adquirir a preu de saldo, des de 1 euro,  els pocs exemplars que encara resten de promocions de llibres que hem difós durant aquests darrers anys entre els col·legiats

Podeu venir, durant el dia 23 d’abril de  9 a 14h i de 16h a 19h

Si els dies posteriors a la diada encara ens queden llibres, els posarem a disposició dels col·legiats que ho vulguin, sense limitacions. Torneu a passar per la Biblioteca, és una nova oportunitat!