08 mar 2019

Proposta de protocol d'actuació entre professionals que atenen persones amb trastorn mental i advocats del torn d'ofici per a procediments de modificació de capacitat

Conferència presencial i gratuïta, a la Sala de fomació ICAVIC. 29 de març de 10 a 13h.

Ponents:

Sr. Toni Leiva: Treballador social,  Osona Salut Mental.
Sra. Maite Mayoral: Treballadora social, Ajuntament de Vic.
Sra. Inés Barenys: Directora de Llars amb Suport i La Residència de Manlleu, Osonament.

Objectiu:

Els advocats sovint ens trobem que ens han designat un client amb el qual tenim dificultats per a contactar-hi,  i del que  sol·liciten la incapacitació (familiars i/o Ministeri Fiscal) :  Quin ha de ser el contacte amb els facultatius i professionals que atenen els nostres clients? A on ens hem de dirigir? Quina informació ens poden facilitar?

Ompliu el formulari per formalitzar la inscripció.

Si no sou col·legiat, pagament per transferència bancària (24 h. abans de la data de la formació)
ES930081 0056 96 0001072609

El camp "Nom i cognoms" és obligatori
Posa una adreça de correu vàlida