13 oct 2020

Base de dades INOVATIVE WORKER per als col·legiats ICAVIC i accés a GLOBAL ECONOMIST & JURIST als advocats/des del TO i GAJ

ICAVIC ha signat un acord amb l'editorial "Difusión Jurídica i Temas de Actualidad" per a l’accés a la base de dades Innovative worker a través de la zona privada de la web col·legial per a tots els col·legiats/des ICAVIC.

Innovative worker és una eina que compta aproximadament amb 7.000 Casos reals, expedients judicials i extrajudicials, amb tota la documentació original (demanda, contestació, prova, sentència, incidents processals de procediment, etc.). Aquests casos procedeixen de despatxos de tot el territori nacional, i permeten seguir tot l'itinerari d'un assumpte i saber que passarà, visualitzant tot el trasllat judicial i relacionant amb la legislació, jurisprudència, doctrina i bibliografia.

L'accés als continguts d'Innovative Worker (sense incloure Big Data Jurist) es realitzarà exclusivament a través de la web del Col·legi mitjançant l'accés exclusiu que disposen els col·legiats: usuari i contrasenya

Enllaç - accés a innovative worker

Per cortesia de l’Editorial Difusió Jurídica en virtut de la signatura del present acord,  s’ofereix de forma gratuïta, a  tots els col·legiats/des del Torn d'Ofici i/o col·legiats/des que pertanyen al GAJ que ho sol·licitin l’accés gratuït a GLOBAL ECONOMIST & JURIST. Base de dades amb més de 15.000 Casos reals, expedients judicials i extrajudicials, amb tota la seva documentació original (Demanda, contestació, prova, sentència, etc.) Aquests casos procedeixen de despatxos i permeten seguir tot l'itinerari d'un assumpte i saber què passarà, visualitzant tot el trasllat judicial i interrelacionant-lo amb la legislació, jurisprudència, doctrina i bibliografia. Global Economist & Jurist disposa de Big Data Jurist, la biblioteca jurídica actualitzada a l'instant, a més del contingut de qualsevol base de dades convencional (Jurisprudència, Legislació, Formularis, Biblioteca, Resolucions i Calculadores).
Per poder donar l’accés és condició necessària que l'editorial verifiqui que el sol·licitant compleix els requisits per accedir al servei. Per aquest motiu, l'editorial comunicarà les dades mínimes imprescindibles del sol·licitant a ICAVIC als efectes d'aquesta comprovació.
Per sol·licitar l’accés, caldrà adjuntar una declaració jurada o de promesa conforme s'està d'alta al Torn d'Ofici o s’és membre del Grup d’Advocats Joves del Col·legi.
Sol·licita Global Economist & Jurist, com a membre del Torn d’ofici
Sol·licita Global Economist & Jurist, com a membre del GAJ

Estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment,

Salutacions cordials,