05 gen 2021

Convocatòria Junta General Extraordinària dijous 21 de gener

Convocatòria a la Junta General Extraordinària de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic que es celebrarà el dijous dia 21 de gener de 2021, a 2/4 de 7 de la tarda en primera convocatòria, i a les 7 de la tarda en segona convocatòria, a l’Auditori Marià Vila d’Abadal de l’Edifici El Sucre, situat al carrer de l’Historiador Ramon d’ Abadal i de Vinyals, número 5 de Vic, d’acord amb els articles 16, 17, 19 i 20 dels Estatuts Col·legials i 55 i 56 de l’Estatut General de l’Advocacia, i amb el següent ordre del dia:

Primer. Acordar, si s’escau, la col·locació d’un llaç groc a la façana o a un dels balcons de l’edifici en el que radica la seu del Col·legi d’Advocats de Vic, situat a la plaça Don Miquel de Clariana, núm. 2, de Vic.

Segon. Acordar, si s’escau, la col·locació d’un llaç groc al portal web del Col·legi d’Advocats de Vic (www.icavic.cat).

En l’enllaç https://icavic.cat/ca/inscriures-a-la-convocatoria hi trobareu un formulari de confirmació voluntària d’assistència, que us demanem que empleneu i envieu als efectes de garantir una adequada organització de la reunió i el compliment de les normes i recomanacions sanitàries.