L'APLICACIÓ DEL NOU REGLAMENT EUROPEU DE PROTECCIÓ DE DADES (UE) 2016/679 PER PART DELS ADVOCATS

Image

L'APLICACIÓ DEL NOU REGLAMENT EUROPEU DE PROTECCIÓ DE DADES  (UE) 2016/679 PER PART DELS ADVOCATS

25 de gener de 2018,  de les 17 a 19 hores

PRESENCIAL a l’Aula de formació ICAVIC

PONENT

Sr. Pere Rius Alonso  - Bibliotecari de la Junta de Govern ICAVIC.  Advocat especialitzat en dret de les TIC.Associat a ENATIC.   www.ticjuris.com

OBJECTIU

L’Acte pretén abordar, des d’un enfocament pràctic, les principals novetats del Reglament general de protecció de dades, que serà de plena aplicació el mes de maig de 2018, i analitzar els aspectes que els agents que tractin dades de caràcter personal han de tenir en compte per garantir que es compleixi la normativa europea.

PREU

·       Preu col·legiats CICAC: 10 €

·       Preu no col·legiats:  20 €

·       Per videostreaming col·legiats CICAC: 20 €

·       Per videostreaming altres: 30 €

1.      Normes relatives al tractament de dades de caràcter personal

2.      Àmbit d'aplicació material i territorial.

3.      Principis relatius als tractaments

4.      Responsable i encarregat del tractament

5.      Seguretat de les dades i DPO

6.      Transferència de dades a tercers països

7.      Responsabilitats i sancions

TRÀMITS PER FORMALITZAR LA INSCRIPCIÓ

Omplir el formulari d’inscripció, i enviar-ho signat per correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o per fax (938861966). El termini s’acaba el 25 de gener a les 14.00h o al exhaurir les places.

TRÀMITS PER FORMALITZAR LA INSCRIPCIÓ

Omplir el formulari d’inscripció, i enviar-ho signat per correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o per fax (938861966). El termini s’acaba el 14 de novembre a les 14.00h o al exhaurir les places.

formulari d'inscripció